Bump – це чорно-біла карта зі значеннями пікселів від 0 до 255. Ці значення, як і у випадку з displacement, задають зміщення висоти на об'єкті. Різниця в тому, що bump не змінює геометрію, а просто імітує зміну напряму нормалей.25 Mar 2021
Bump mapping – техніка полягає в тому, що відхилення кожного пікселя від нормалі до поверхні об'єкта, що прораховується, виглядає в карті висот і застосовується перед обліком освітлення (див. для прикладу затінення по Фонгу).
Normal Mapping – це технологія, яка використовується для імітації нерівностей поверхні на об'єкті. Вона застосовується, щоб зробити вашу фінальну модель схожою на її HP (High Poly) версію.
Що таке Normal map?
- Клацаємо по слоту Bump, призначаємо в нього текстуру Corona Normal із розділу Corona.
- Заходимо в текстуру Corona Normal та призначаємо в слот Input image нашу текстуру. Можна просто перетягнути.
- Натискаємо галочку Add gamma to input. Інакше матеріал виглядатиме фасетковим.
9 Dec 2020