Як проводити когортний аналіз :
- Виділіть ознаки, за якими формуються когорти. …
- Задайте розмір когорт – часовий інтервал, протягом якого користувачі потраплятимуть в одну групу. …
- Визначте звітний період – час, протягом якого ви будете проводити дослідження.
Nov 12, 2021
Когортний аналіз – спосіб вивчати групи користувачів/клієнтів (когорти), об’єднані спільними ознаками в заданий проміжок часу. Простіше кажучи, когортний аналіз покаже, як користувачі взаємодіють з вашим продуктом або послугою в той чи інший період.
Когорта – це група користувачів, що мають спільну властивість, яка визначається за допомогою параметра Google Analytics. Наприклад, усі користувачі з однаковою датою першого відвідування належать до однієї когорти. У звіті "Когортний аналіз" можна ізолювати та аналізувати поведінку когорт.