Як аналізувати когорти?

Як проводити когортний аналіз :

  1. Виділіть ознаки, за якими формуються когорти. …
  2. Задайте розмір когорт – часовий інтервал, протягом якого користувачі потраплятимуть в одну групу. …
  3. Визначте звітний період – час, протягом якого ви будете проводити дослідження.

Nov 12, 2021

Когортний аналіз – спосіб вивчати групи користувачів/клієнтів (когорти), об’єднані спільними ознаками в заданий проміжок часу. Простіше кажучи, когортний аналіз покаже, як користувачі взаємодіють з вашим продуктом або послугою в той чи інший період.

Когорта – це група користувачів, що мають спільну властивість, яка визначається за допомогою параметра Google Analytics. Наприклад, усі користувачі з однаковою датою першого відвідування належать до однієї когорти. У звіті "Когортний аналіз" можна ізолювати та аналізувати поведінку когорт.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

Компанія Асаннафлекс – пакет дой пак з замком купити в Україні

Пакети дой-пак — це універсальне та популярне рішення для пакування широкого спектра продукції. Їхня основна…

3 дні ago

Обладнання до кавомашин, кавоварок та аксесуари

Вибір якісної кавомашини чи кавоварки — це ключ до ідеальної кави в домашніх умовах або…

4 дні ago

Світлодіодні лінійні світильники: зручність і енергоефективність

Світлодіодні лінійні світильники стали популярним вибором для освітлення як в домашніх умовах, так і в…

4 дні ago

Ножичні підйомники EL Series: Ідеальний вибір для вашого бізнесу

Сучасне промислове обладнання вимагає високої надійності та ефективності. Одним із найзручніших рішень для підйому вантажів…

5 днів ago

Друк книг: послуги Фамільної типографії HUSS

Книги залишаються важливою частиною культурного життя, незважаючи на розвиток цифрових технологій. Якісний друк книг забезпечує…

5 днів ago

Найпопулярніший в Україні надувний човен Колібрі: все, що вам потрібно знати

Коли справа доходить до вибору надувного човна для риболовлі, відпочинку на воді чи активного відпочинку,…

6 днів ago