Кріплення Кріплення стабілізатора поперечної стійкості є гумові втулки та хомути. Зазвичай він кріпиться до кузова автомобіля у двох місцях. Головне завдання хомутів – надійно закріпити стрижень.
Тому в першу чергу їзда без передбаченого конструкцією підвіски стабілізатора поперечної стійкості небезпечна можливістю перекидання автомобіля та втратою керованості при русі зі значно меншою швидкістю, ніж у випадку, коли стабілізатор є і працює як слід.
Якщо стійки стабілізатора будуть пошкоджені, то автомобіль втратить керованість, його може занести або перекинути. Ресурс стійок за твердженнями виробників становить близько 100 тис. км. пробігу.
Незважаючи на заявлений термін 100 000 кілометрів для фірмових стійок, їх стан рекомендується перевіряти при кожному технічному обслуговуванні автомобіля. Це зумовлено тим, що сильний удар підвіски може вивести з ладу навіть нову. стійкущо буває рідко, але не виключено.