Заява на тимчасову реєстрацію у квартирі можна подати у відділенні ФМС, МФЦ або через портал Держпослуги. Громадянин оформляє бланк заяви встановленого зразка, вказуючи у ньому особисті дані, адресу тимчасової прописки та термін.
Щоб оформити тимчасову реєстраціюВам слід звернутися до відділення МВС з питань міграції. Воно може бути краще знайоме вам як “паспортний стіл”. Там у вас ухвалять усі необхідні документи, все перевірять і після ухвалення рішення видадуть (сподіваємося!) бажане вами свідоцтво.
Реєстрацію за місцем перебування необхідно оформляти, якщо громадянин планує проживати за новою адресою понад 3 місяці. Для отримання послуги можна звернутися до МФЦ за місцезнаходженням житла або подати заяву онлайн на порталі «Держпослуги».
Які документи будуть потрібні?
- Заява, заповнена на спеціальному бланку
- Паспорт власника квартири
- Паспорт громадянина, якого потрібно прописати (у разі, якщо він не є власником)
- Документ, що підтверджує право власності, на підставі якого проходить реєстрація